Nazwa projektu
„Digitalizacja i udostępnienie cennych zasobów kulturowych Fundacji dla Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu” Numer projektu: RPDS.02.01.02-02-0025/16
Tytuł zamówienia
Dostawa sprzętu służącego digitalizacji starodruków
Termin składania oferty
30.11.2017 r.
Nazwa zamawiającego
Fundacja dla Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu
ul. Katedralna 13 50-328 Wrocław
Powiat: Wrocław Województwo: dolnośląskie
NIP 8952017147 REGON 022003725 KRS 0000438858
Numer telefonu: 71 3271165
E-mail: fundacja@ostrowtumski.wroc.pl
Numer ogłoszenia
1069734
Treść ogłoszenia została zmieniona
23.11.2017 r. godz. 14:18 Zamawiający zrezygnował z wymogu dotyczącego skanera „możliwość skanowania obiektów płaskich”. Zamawiający zmienił termin realizacji zamówienia z „14 dni od dnia udzielenia zamówienia i 7 dni od dnia podpisania umowy” na „21 dni od dnia podpisania umowy, które powinno nastąpić nie później niż 7 dni od dnia opublikowania ogłoszenia o wynikach postępowania w Bazie Konkurencyjności i na stronie internetowej Zamawiającego”. W związku z w/w zmianami oraz opublikowanymi odpowiedziami na pytania oferentów Zamawiający zmienił termin składania ofert z „28.11.2017 r. godz. 10:00″ na „30.11.2017 r. godz. 10:00”. Jednocześnie zmianie uległ opis koperty zawierającej ofertę, w przypadku jej składania w formie pisemnej (nie droga elektroniczną).
Do pobrania (pdf):
Informacja o unieważnieniu postępowania na dostawę specjalistycznego skanera